Deel via

Denk aan service en garantie na verkoop

Het kiezen voor de juiste hooroplossing stopt niet bij het het uittesten en aankopen. Het is van het grootste belang om te kiezen voor een betrouwbare partner voor uw gehoor. Een optimale service na verkoop biedt u de zo broodnodige garantie achteraf.

Bent u tevreden over de oplossing die uw hoorspecialist u heeft voorgesteld? Dan kan u overgaan tot de aankoop. Maar hier stopt de dienstverlening niet, allerminst zelfs... Minstens even belangrijk is een goede service en garantie. 

Onderhoudsbehandelingen op regelmatige basis

Voor een blijvende optimale werking van uw hooroplossing, is het cruciaal de nodige onderhoudshandelingen te treffen op regelmatige basis. Uw audioloog zal u voldoende informeren welke zaken u thuis gemakkelijk kan doen. Uiteraard behoort het tot de standaard dienstverlening dat de audioloog voorziet in regelmatige onderhoudsmomenten. Hiervoor beschikken zij over gespecialiseerde apparatuur om een dieptereiniging van de microfoon en luidspreker van uw toestellen uit te voeren.

 

onderhoudhoortoestellen-1140

 

Jaarlijkse gehoorsmeting

Uw gehoor kan veranderlijk zijn. Daarom is een jaarlijkse gehoormeting belangrijk om na te gaan of uw hooroplossing nog correct is aangepast. Uiteraard kunnen er ook nieuwe activiteiten, hobby’s en situaties op uw pad komen. Het is heel belangrijk om steeds voor uzelf uit te maken of uw hooroplossing in deze nieuwe situaties voldoet. Het herevalueren van de hoortoestelinstellingen en het aanpassen van de versterking, maakt deel uit van de serviceverlening na aankoop.

 

meetapparatuurlokalisatieboog-1140

 

Garantie en service

De garantie en service bij een hooroplossing zorgt ervoor dat, indien een defect optreedt, uw audioloog zorgt voor de herstelling zonder kosten binnen de garantietermijn. Indien uw hooroplossing naar een reparatiedienst moet gestuurd worden, zorgt de audioloog voor een tijdelijke hooroplossing met aangepaste geluidsinstelling zodat u tijdens de reparatietijd geen ‘hoorhinder’ moet ondervinden tijdens uw dagelijkse activiteiten.

Wellicht heeft u recht op een tegemoetkoming van de mutualiteit mits u aan enkele voorwaarden voldoet. Uw audioloog is de aangewezen persoon om u hierover voldoende te informeren. Bovendien zorgt uw hoorspecialist voor de volledige administratieve aanvraag en verwerking ervan.

Tevredenheid

Alle details rond onderhoud en nazorg van de hooroplossing dienen vooraf besproken te worden. neem zeker voldoende inlichtingen over de nazorg-, service- en garantievoorwaarden.

Poll

Neem je deel aan festiviteiten voort de Dag van de Arbeid op 1 mei?